Saturday, August 15, 2009

hEhE

ermm hrnie lawak sikit la..pagi tadi sekolah gnti..abg aku anta aku p skolh..mlenye kain aku xkoyak pastu naik mto da smpai kels baru pasan koyak sikit..ok la fine la kn koyak sikit..mase kt kelas borink gle dooh..yg dtg pun bape bls nth dr 33 org.wah bgus gle kelas kteorgkn..erm cea ngn mia pun pasg lagu pe lg joget xingt dunie la..kteorg je bising time tuh..pastuh blik skolh abg aku amik gak,,smpai umah.."krekkkkkkkkkkk"kain aku koyak sampai pehe..nasib baik abg aku xnmpk..malu gle..nasib baik da smpai umah..pastu blik2 je umah berseph..pe lagi aku ngamuk la..pas lunch aku stdy jap tau2 tertdo..bgun tdo ayg aku ajk jln..jln2 cdg nk usha2 dlu..p first lady fulamak cantik gle baju raye..pe lagi p beli la aku...blik shoppng sggh kdai mkn smbil tggu mknn aku tgk mjlah 3 pasl org asli nyanyi..sedap o..
ade la sikit2 lirik aku ingat..'yek lembah phai ngok yek bunga"haha..bez gak..erm blik umah tros on9..bosan xtau nk wtpe..da la xstdy lgi nie..selase exam..bgus2 ank mak..haha

No comments:

Post a Comment